^^ Lamanya Tak Hupdate

Salam

Lamanya aku tak hupdate lah kat sini.
sibuk dengan kerja-kerja kat sekolah, membataskan aku untuk hupdate dan bercerita kat blog nih.
biasalah tu..
kejap rajin, kejap malas... aku ler tu :P

Tapi, kehidupan lately ni macam biasa je. tiada apa yang luar biasa..

cuma, minggu cuti sempena perayaan hari deepavali baru-baru ni aku 1 famili bersama-sama dengan famili adik ipar telah pergi bercoti-coti mesia bawak firas naik kapal terbang ke langkawi. yeay!

so far firas amat behave. cuma, biasalah naik flite kompem telinga berdenggung dan firas amat tidak selesa dengan keadaan itu menyebabkan firas agak tidak mahu duduk diam. cian anak ibu..

kalau kerajinan aku ada, aku hupdatelah gambar-gambar di sana yer....ku bilang KALAU... :P

ni gambar aku ngah dukung firas bila tiba di airport langkawi.. boleh plak dia tidur....
:P

2 orang dok baca:

Unknown said...

awak, lamanya xdengar cite awak kan. saya pon lama tak update. tapi saya suke design baru awak ni. CUN!

pegi kenduri penang x?

FeiZura said...

hai b!
tu lar..lama sgt2 xjumpa korang kt kl. bila nk makan nas mnyk ni b? kompem sy dtg shah alam nnt :)

penang nyer kat penang sy x g kot...yg muar kompem sy g! awak?