^^ Wedding Penang..

Salam 1 Malaysia..
Penang kahwin..alhamdulillah. hehe..aku x g penang tapi kawan aku ni nama timangan dia penang. sebab dia berasal dari pulau pinang dan nama sebenar dia adalah nazirah :)

sejak zaman u lagi kiteorang gelarkan dia penang sebab kiteorang dulu suka gelar2kan kekawan ikut asal negeri dieorang. haha sukahati aje kan? tapi nasib bek depa semua tak gelarkan aku johor. tak pun jaybee.. ahakss.. cam hape ntah.

ni gambar die kawen kat muor. dapat gak orang muor yer penang? sorang asal utara, lagi sorang asal selatan. haah..sesuai lah sangat :))

cantik solekan dia time nih..manis sangat

me with byya dan ayahku. hehe..

hopefully korang happy ever after yer. insyallah. amin

2 orang dok baca:

alyyani said...

so korang ke penang ke tgk penang kawen? ye la kan korg kan suka panggil aku aly gelung. x glam langsung! hahahah. kenangan tu kan?

mrs.lazura said...

aly gelung..aly gelung.. hahaha aku plak... chempereng... hehhe sbb suara aku klakar ke?? :)) :P