Dua puluh enam: Hahahahahahahahaha



hahahhahahahahahhahaha sila gelak..gelak sebab aku poyo. posyossss sesangat dengan dulu kononnya akan hapdate blog tiap bulan tiap hari segala bagai. last last dah bersarang labah labah yang ntah ke berapa kali ntah. kalau labah-labah tu dah beranak pinak agaknya yang ni keturunan ke 11 gamaknya. kikikikiki semangat aku hilanggggg di bawa hangin ntah ke mana. last hapdate end of march dan sekarang dah awal september. perghhhhhhhh 5 bulan aku tinggalkan blog aku gitu jer.. ampun maap dipinta wahai blog ku. aku kekangan masa dan sesungguhnya tiada internet di rumah memang susah sangattttt. nak harapkan hp dan tab memang dah tak boleh lah sebab tab 24 hours dengan anak-anak. hp memang tak canggih, jadi sekian je lah. :))


Sekarang ni pun aku bersiaran langsung dari kampung aje. sebabnya nak harapkan internet kat rumah kenalah tunggu sang somi bawa pulang ternet dari tempat kerjanya. so, masa agak terhad di situ. Apepun, sepanjang 5 bulan yang aku senyap ni banyak benda yang berlaku. tapi, tak tahu dari mana aku nak mula dan nak cerita. tak retilah aku nak cerita. maka, ada baiknya aku rasa aku skip je cerita tu. hahahaha aku mulakan dengan cerita yang semasa aje ni. 


Awal september dah datang, apakah maknanya itu? ^^ UPSR la bebbbb. minggu depan UPSR dah mula iaitu pada 8,9,10 September dan calon kat sekolah aku tu tak berapa nak ramai. maka aku haraplah sangat tahun ni akan dapat 100%. Walaupun aku tak mengajar tahap 2, tapi aku harap sangat budak-budak ni dapat jawab soalan dengan baikkkkkkk sekali. amin..amin.amin..



Exam, Please Be Nice (^^,)



aku akan cuba hapdate dari semasa ke semasa. insyallah.


till then






0 orang dok baca: