2016 11: Legoland Yeay!


Salam 1 Malaysia semua,

Kelmarin hakak sekluarga dan abang, kak ipar, anak2 buah hakak pergi jalan-jalan ke legoland. Alhamdulillah dapat jugak hakak jejakkan kaki ke legoland tu walapun akak ni orang johor dan sejak ia dibuka, inilah kali pertama hakak pergi ke sana.
agak jakun pada mulanya sebab tak pernah sampai sana...
Tapi, bila dah masuk...ohhhhh macam ni rupanya legoland. sangatttttt luas, lebar, macam-macam permainan ada. Fuhhhhh memang masa tak cukup kalau masuk lambat. dan aku masuk dari jam 10pagi hinggalah jam 600petang baru hakak keluar dari legoland tu. hahahahaha Tapiiiiiii kalau nak dibandingkan dengan USS tu of course lah USS lagi besttttt. syokkk. ^^
Kalau diberi pilihan, tentunya nak ke USS lagi. tapi, ntahkan bila sebab mata wang malaysia dah semakin semakin jatuh. Jadi, kalau nak keluar negara sekarang amatlah rugi. Baiklah aku dandiam sahaja dok dalam mesia nih. :)

Ok ok. Actually aku dapat tiket bersempena program English Mania Teacher Promo dan pada asalnya aku saja-saja minta dan alhamdulillah sangat tak sangka aku dapat. hehehe syukurrrrrr. tak lama lepas tu encik somi pun mintak dan dia dapat juga. hehehe alhamdulillah. Makanya, aku pada asalnya ingin membawa boipren dan girlpren tercinta. tapiiiiiiiiiiiii, depa berdua tak mboh. huhuhu agak sedihla juga. Tapi xpelah, hakak pun ajaklah abang dan kakak ipar pergi. ala-ala siblings bonding gitew ^^. kikikikii cuma tak cukup korumlah sbb pakmat takde. takpelah, ada rezeki lagi nnt ajak pak mat pula.

Sebelum tu hakak ada try kan juga untuk guru-guru sekolah berserta anak-anak murid..tapi, memang takde rezeki sebabnya guru-guru tu sendiri yang kena apply sendiri. makanya, nak paksa-paksa mmg tak syok... jadi, maaplah kawan-kawan sekalian....insyallah ada rezeki kita pergi lain kali ye ^^

so, kat bawah ni adalah sikit gambar-gambar hakakberonok-ronok di legoland. dan sangat-sangat bersyukur sebab cuaca tidak panas sangat dan masih lagi terkawal. alhamdulillah. (^^,)


anak bujang posing

abang dan kak ipar tonton teater ninja live

kami semua sebelum terjah legoland

posing posing sebelum dibasahi peluh

cousins ^^


till then
chow


0 orang dok baca: