#2017 1 Hi!


Hi!

Saya Fatih dan saya anak ketiga kepada ayah dan ibu saya. Saya ada dua orang abang yang bernama Firas dan Faris.
Saya baru berumur 3bulan 6hari.
Doakan saya jadi anak yang baik, soleh dan comel kepada ibu dan ayah saya ye semua. :)
Sayang semuaaaaaa


ni anak hakak yang nombor 3. alhamdulillah, moga membesar dengan baik ye sayang...akak tak jangka pun akak dapat boboiboy sebab akak tak kisah apa pun jantinanya asalkan sihat dan sempurna sifat. syukur. kalau akak xde rezeki anak gugurl, insya allah nanti menantu, akak dapat anak gugurl. anak menantu semua sama macam anak sendiri. apa pun kita jagalah amanah yang telah Allah beri. Anak-anak pembuka rezeki. Insya Allah.

jangan tanya akak bila nombor 4,5,6,7,8 dan seterusnya ye.
akak serammmm dan fobiaaaaa masih lagi melanda ni.
3 anak..3x induce..hahhhhhh ko rasa??

#hashtagakakseram

Allahu

huhuhuhu

sambung nanti. bai!

0 orang dok baca: