Dua puluh dua: Happy Besday yang ke 4 tahun Firas


Assalammualaikum semua

Lama rasanya aku tak hapdate kat sini kan? hampir 12 hari aku tak hapdate kat blog ni. haisshhhhhhhhh maaplah ye semua. sekarangni untuk pengetahuan semua, akak dah tak dok internet kat rumah. aduhhhhhhhh payah sungguh rasanya nak buat kerja-kerja yang memerlukan online nih. jadinya, akak hanya menggunakan mobile data akak yang kat telefon cenonet ni je lah.

Tapi....yang sekarang ni akak kat kampung, jadi akak bolehlah hapdate blog kat kampung i uollss. haaaaaaaa nampak tak? mak ayah kat kampung akak pun guna internet. akak yang dok kat PR tu x de internet. kesian tak? haaaaaaaaa miskin benor i nih. sabojelar. entah bila laki aku nak pasang ternet pun aku x tahu. hmmmmm payah tau....payahhhh. huhhh

ok ok dah.. aku membebel lain plak, walhal tajuk aku lain. ^^. aku nak citer sikit dan nak bagitahu je yang mana anak sulung aku muhammad firas bin muhamad fauzi dah masuk 4 tahun. alhamdulillah anak ibu dah besar tapi janganlah membesar dengan cepat sayang.. huhuhuhuhuhu tak puas ibu nak gomol-gomol kamu wahai anakku (^^,)

Tiada sambutan majlis besar-besaran untuk Firas. hanya kecil-kecilan di kampung dan juga malam sebelum besday, kite orang sambut di KFC AH dan ibu dan ayah firas menghadiahkan sebuah basikal comel beroda tiga untuk dia. heehehehe alhamdulillah firas suka.

Lagi dua tahun Firas akan ke Pra sekolah dan kemudiannya akan bersekolah. aduhaiiiiii cepatnya sayanggggggggggg...




ok

baiiiiii

0 orang dok baca: