^^ Baby in My Stomach

Baby in my stomach. Syukur :) Masuk minggu ni dah 34 minggu dah. Berdebar-debar jantungku berdebar hendak menunggu cukupnya 40 minggu. Hanya tinggal lagi 6 minggu sahaja. EDD aku kalau ikutkan hosp govern adalah pada 11 Mac 2011. Cantikkan nombor tu? hehe.. tapi, kalau ikutkan hosp swasta pula, pada 3 Mac 2011. Pun cantik juga kan tarikh tu? Tapi, tak kisah lah yang mana.. moga baby ku selamat dilahirkan dan moga aku juga selamat melahirkan baby ku ini. amin :)


^^
Firasat seorang ibu ni betol ke? ntah hek...sebabnya, aku dapat rasa yang aku lahirkan baby ni pada hujung bulan februari ni nanti. hehe :) Sepanjang aku preggie ni, 3 kali aku pergi buat scan. Tapi, setakat 2d sahajalah. Sudah memadai.. hehe. Ingat nak buat scan 4d ni, tapi aku tak buat pun.. yelar, katanya bila buat scan 4d ni boleh nampak muka baby. :) Tapi aku suka SURPRISE (ala-ala eric leong gitew). :) 


^^

Jeng Jeng Jeng.. Baby in my stomach.. guess, boboi or gugurl? hehe..ada nampak tak tutt baby? 2 kali aku pergi scan dgn doktor yg sama dan 1 kali pergi scan doktor yang lain.. mereka akan kata.. "nampak tak bebird baby?" hehe well.. baby boboi. InsyaALLAH. 
^^

2 orang dok baca:

mrs.lazura said...

Moga dipermudahkan segala urusan dan mendapat keredhaan dari yang ESA.. amin.

faiez said...

hihi xsabar nk tgu your junior..moga selamat semuanya...