^^ Start Blogging Semula

Hari ni ntah kenapa aku start blogging balik. mungkin aku rindu nak membebel kat dalam blog, agar orang boleh baca apa yang aku bebelkan. tapi... aku ni jenis yang tak suka nak berkongsi dengan orang tentang cerita aku. hahaha.. tapi masih lagi gatal nak ber'blogging' semula. lantak ko lar fei.. asal tak nyusahkan orang sudah.... 


^^
Dulu aku ada blog gak, tapi aku dah delete dah atas sebab yang aku malas nak hengat. (aku patah jiwa lar).. tu yang aku terus delete blog aku. sbb ada kaitan gak dengan orang yang aku malas nak hengat dah. moga dia bahagia dengan kehidupan baru dia sekarang....(dengarnya dah ada anak dah..baguslah..


^^
Begitu juga dengan aku. sekarang nih tengah preggie 8 bulan lebih. InsyaALLAH bb ku ini bb boboi. Syukur alhamdulillah.. tak sabar rasanya aku nak lahirkan anakku ini. moga aku selamat melahirkannya. amin....


^^
ibu tak sabar nak peluk cium bb :)

3 orang dok baca:

mrs.lazura said...

Sebenarnya ada lagi satu blog. tp tu blog famili lar...hehe saje gatal nk ber blog lagi..

faiez said...

nk baca jugak..xpeker??mohon izin...

mrs.lazura said...

hi faiez, mohon izin juga change link ya :) tq dear..:)