Dua Puluh: Farisssss ooooooo Farissss


Haishhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
mengeluh panjang aku malam semalam. anak oooooooo anak. farissssss ooooooo farisssss. haishhh. Alkisahnya anak aku yang kecil ni namanya faris, berumur nak masuk tiga tahun bulan empat ni dan anak aku yang kecil ni sangat menguji kesabaran ibunya yang tak berapa nak sabar semalam. :(
Macamni..

Malam semalam kami berempat makan malam di luar sahaja. laki den nak makan satay (ntah mengidam apa ntah). Malas nak drive, maka kami berempat merempit lah kononnya ke Pekan PR. Niat asal nak makan kat depan gym yang selalu aku pergi, sampai je kami kat sana. haishhhhhhhhhh HAMPA! dan HAMPEH! tak buka pula lah kedai satay ni. laki aku kata kat situ satay nya sedap sebab ada satay kijang. :)) aku teringin jugalah rasa macam mana perasaannya bila makan satay kajang tu, tapi tak kesampaian lah pula sebab TUTUP!!!! alahaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiii

So kami decide lah pergi ke kedai satay yang satu lagi yang mana agak jauh sedikit dari rumah dan kene melintas jalan. haaaaaaaaa ni yang malas nak lintas lintas naik motor, lebih-lebih lagi malam. Tapi dan laki aku mengidam, ikut kan je lah. Sampaije kat sana alhamdulillah tak berapa nak ramai. Jadi,order boleh dapat cepat sikit.

^^ Kiteorang order lah satay lembu 10, satay ayam 10 dan satay kambing 5. Kedai ni takde satay kijang. huhuhuhuhuhu takpolah next time je lah. maka, aku pun makanlah apa yang ada.
anak-anak aku memang penggemar satay terutamanya si abang a.k.a firas. alhamdulillah banyak anak-anak aku makan satay ni. suka aku tengok. ^^
ok..sedang kami makan, anak aku si firas ni berdirilah sebelah meja dan sibuk tengok atas langit
"Adik....kapal terbang..tu tu..." (sambil tunjuk jari atas langit)
"Mana-mana?" kata si adik
"tu.....tu lah adik" ayat biasa si abang..
Si faris sibuklah melompat lompat sambil tunjuk langit "kapal terbang, kapal terbang"...
"adik, jangan lompat-lompat...jatuh kang"(aku melarang)
dan tiba-tiba

BUPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP 

"Farissssssssssssssssssssssss".........(aku menjeritttt)
Cer teka apa jadi??
anak aku jatuh longkang besar. haishhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh anakoooooooo anak....... (aku geleng-geleng kepala)... aku cepat-cepatlah angkat si adik dan habisssssssss seluar serta seliparnya berlumur dengan kotoran longkang. heeeeeeeeeeeeeeeeeeee sabarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr je lah anak aku si faris ni.
apa lagi lah yang boleh anak aku si faris tu buat...? menangislah kuat-kuat.
haishhhhhhhhhhhhhhhhhh malu aku. laki den lah yang bawa dan bersihkan anak aku yang kecil ni dalam toilet kedai tu. habissssssssssssssssss semua orang yang kat situ dok tengok kiteorang buat drama. hahahahahahhahahahahhahahahahahahha malu hakak.....
anakkkkkk oooooo anakkkkkkkk
mak sabarjelah ngan perangai ko ni anak-anak oit




Nampak tak anak aku seksi? haaaaaaaaaaaaaaa disebabkan seluar dan selipar dah habis lencun dek kena kotoran dalam longkang tu maka terpaksalah anak aku seksi tak berseluar untuk sementara aje sehinggalah kami selesai makan. Kalau aku bawa kereta tadi, adalah pakaian anak-anak ni dalam kereta, tapi disebabkan naik motor je, maka terpaksalah faris sejuk sekejap ye faris?
tu lah ibu dah cakap dah...jangan..jangan.. haaaaaaaaaaaaaaaaa kan dah kena.

Si Faris ni memang ligat seligat ligatnya.. haishhhhhhhhhhhhhhhh
jadi, buat ibu-ibu, mak-mak di luar sana tu, bersabarlah dengan karenah anak-anak ye.
tarik nafas...hembus nafas....
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu......


k chow

0 orang dok baca: