lima belas: #pridestour


Aku taip guna handphone je malamni sambil melayan mata nak layu sekejap lagi.. jam menunjukkan tepat 11.50pm tapi aku still tak boleh lelap lagilah.. esok dah lah sekolah.. sabtu mlm ahad aku dah terbiasa tidur lambat tapi sejak johor bertukar hari..maka rasa agak susah sikit nak pejamkan mata.

Aku sebenarnya nak cakap pasal #pridestour ni. Pridestour ni sebuah agent yang berjaya bawa aku dan kawan2 ke sentosa minggu lepas. Sebelum ni aku pergi just gamble je dan tak ikut mana mana agent. Tapi kalini aku try guna servise pridestour. Alhamdulillah bagus dan tidak mengecewakan. Agent nya memang ramah dan memberi kerjasama serta penerangan yg jelas dan nyata. Alhamdulillah. Pridestour ni ada banyak menyediakan pakej tour selain sentosa ni.

Korang boleh review page pridestour ni di mukabuku dan juga instagram. Harga memang sangattttt berbaloi baloi. Insyallah tak merugikan. ;)


Gud night..nak ngorok dah ni..

Chow



0 orang dok baca: