enam belas: kasut baru


kasut barulah sangat kan?
#xde jenama pung
#biasa-biasa je



^^ xde maknanya okeh. sebenarnya memang kasut baru pun, baru pakai sekali. hehe kira barulah kan? beli semata-mata pakai masa hari sukan tahun lepas. lepas dari hari sukan tu aku tak pernah pakai lagi. hohoho haaaaa nampak sangat kan aku tak bersukan? manalah tak debab, manalah tak makin gebu? manalah seluar makin tak muat? haishhhhh semua ukuran larik 200 meter berganti-ganti. :P

sebelum sebelum ni aku sangat rajin pergi aerobik, tapi setelah geng aerobik aku a.k.a beshpreng haku berpindah balik ke jaybee, maka aku dah takde kaki aerobik. sedih sangattttt. aku berdoa dari hari ke hari agar kat PR ni adalah kelas zumba ke, kelas yoga ke..tapi nampaknya doa aku belum tercapailah. kalau kelas aerobik tu memang adalah, tapi kena cari kaki aerobik yang ngam lepas ni. sape hek? hurmmmmm....

k lah

chow


0 orang dok baca: