dua puluh lapan: flutter







Seriously sejak dua menjak ni aku rasa hati dan jantung aku sangat berdebar - debar. Petanda apakah ini? aku harap ianya perkara yang baik- baik je. Perkara yang sweet sweet je. Perkara yang best best je. Aku tak sanggup lagi nak hadapi perkara yang boleh buatkan aku sakit. jiwa kacau. murung. sakit hati. sedih. pedih. Cukuplah........ enough is enough. Aku cuma nak happy.

Nak citer sikit. pagi tadi, on d way ke tempat kerja perjalanan aku tak seperti biasa. aku berhenti di tepi jalan untuk seketika sebabnya kepala aku pening, terasa nak pitam. syukur sangat aku dapat berhenti. kalau dibuatnya aku tiba-tiba pitam tengah drive, subhanallah, tak tahu apakah kesudahan aku. Allahuakbar.

Lately aku rasa pening sangat, tak boleh nak diri lama. cepat nak jatuh. Aku ada penyakit ke? Mengandung? ishhhhh tidaklah. nanti-nantilah. aku tak boleh cepat penat.. aku tak boleh stress.. aku tak boleh dah buat apa yang aku boleh buat dulu. Kenapa ye? Allah tarik nikmat aku sikit sikit ye? Subhanallah. Takotnyaaaa..... Banyak dosa aku. Mungkinkah semua ini kifarah atas dosa-dosa aku? Allahuakbar.



atau mungkinkah


ahaks.....

definitely noooooooooo.. ^^
i just need my VITAMIN SEA

#ineedrest
#ineedvacation



0 orang dok baca: