#2017 8 My new toys


my new toys
i like it so much



young living essential oils (yl)
actually aku dapat tahu benda ni dari kawan lama di matrix si aly. dulu aly, sekarang alya. hehe dah kawin, anak 3, jelita ayu cun cantik menarik. dulu mcm ganas ganas gitu tapi sekarang sopan santun menarik tertarik.
hahahaha ok ok, aku sudah merepek.
ok, asalnya aku ikut insta dia dan aku suka sangat tengok yl dia especially diffuser dia. ok, aku tengok harga..gulp..nak beli selepuk memang kurang berkemampuan. dan aku dm dia, dan dia ajak join anak kutu dia. alhamdulillah. Maka dari situlah aku berminat sangat dgn yl ni. oils nya yang banyak dan setiap satunya ada gunanya dan mcm-mcm boleh digunakan. bukan semata-mata untuk diffuse sahaja, untuk pakai di muka, untuk minum, untuk dilute dan mcm-mcm lagi.
serius korangggg. tak tipu.

Macam malam tadi, aku sapu oil bedtime rub untuk lena tidur. sungguh jam 430 aku baru sedar. normally jam 2,3 pagi aku akan tersedar dari tidur. dan malam td aku tidur dengan lenanya. dengan anak-anak-anak aku sekali tidur dengan lena. suka sangattttt.
Bukan suka apa, suka dapat tidur lena sebab siangnya dah berbengkel..maka, malam mmg perlukan tidur yang cukup giteww....
(",)

aku rasa diffuser ni perlu adalah kat semua rumah. maksud aku, semua orang dah kena ada diffuser ni di rumah-rumah mereka. sebab, pada aku ianya satu keperluan. sebagai aromaterapi gitu. aku suka sungguh diffuse lemon. sebati gitew. anak-anak-anak pun suka. aku suka titiskan lemon ni dalam bath tub baby time mandi nak bg baby selesa dan tak tantrum gitu. dan bila bau, segar giler beb baunya..

time anak-anak tak sihat demam ke aku just sapu pd leher dan dada anak aku tpi kena campur dengan carrier oil la. Lemon ni macam-macam gunanya. Korang boleh detox gak dengan eo lemon ni. seriusssss. boleh pakai balik jeans jeans lama . wowww

eo lemon gak boleh untuk tingkatkan daya ingatan bagi anak-anak yang tengah study. atau kita juga boleh guna time nak ada presentation ke apa ke ujian naik pangkat ke.. hahhahaha

JOY untuk happy, emosi tak stabil
Peace and calming untuk tenang
Stress Away untuk hilangkan ketegangan
dan mcm-mcm oils lagilah

Korang try lah. Syok tau YL nih


ainanni
ID: 4106071

Haaaaaa id number gitu
hahahahahahahahahahahahahaha



0 orang dok baca: