#2017 9 Jom Detox


Hi
Korang mesti pernah buat Detox kan? Normally Korang mesti buat dengan buah lemon kan? Betul tak? Hehehe bagus tu..aku dulu selalu buat gitu. Beli lemon banyak2, buat air lemon dan simpan dalam peti ais. Alhamdulillah so far so good. Ape ape pun kenalah istiqomah.

Sekarang ni aku jarang beli lemon sebabnya kalau di tempat aku ni mahal sikit harganya. Kalau nak, selalunya aku beli di carrefour sana. Tapi disebabkan jauh jadinya aku dah lama lah x beli dan proses Detox aku pun terbantut.

Akan tetapi sekarang tidak lagi. sejak aku ada young living essential oil (yl) ni aku berdetox je dengan one of the oil iaitu eo lemon ni. Sangat best mudah ringkas dan menjimatkan. Bermanfaat dan juga berbaloi-baloi.


Sejak ada lemon eo ni senang sungguh aku rasa. Sebabnya ke mana mana sahaja aku boleh bawa oil lemon tu. Ianya kecil dan mudah dibawa. Bahkan dengan eo lemon ni aku dah boleh pakai semula baju aku yang lama lama tu. Walaupun bukan semuanya tapi at least aku cuba.

Bukan nak buat iklan atau apa. Akak cuma nak berkongsi dan luahkan nya sahaja. Peace no war 😉
.....

0 orang dok baca: