Sembilan: AJL#29




Pagi tadi on d way pergi ke sekolah aku bukalah radio..semestinya ERA FM. aku suka dengar era sebab ada geng pagi era terutamanya johan. kalau johan takde, x berapa nak ada mood aku ni. cewah... taklah, aku suka segmen mak jemah tu. johan yang bawawatak linda..memang meletops uuuuuu. ketawa sakan gila dalam kereta sorang-sorang pun jadi, kompem orang sekeliling aku heran apahal minah ni ketawa macam orang gila pagi-pagi ni? haaaaaaaaaaada haku kesah? ^^

Okey, berbalik pada cerita aku awal tadi.....aku dengarlah dieorang bertiga ni si hanip, ray dan johan dok sebut cerita pasai ajl ni. tapi, dieorang tak sebut direct ajl tu..dieorang pi sebut pertandingan nyanyi-nyanyi. heheeheh mula-mula aku agak kompius di situ, tapi lepas dapat tangkap rupanya manalah era ni nak geng sangat dengan hotfm a.k.a tv3. hehehe kan era ni geng ngan astro je. hahahaha lantaklah deme, yang penting mak jemah kena selalu ada hokay. kalau xde...haishhhhh xbest lah rasa hati ni. cewahhhhh

aku tengok ajl malam tadi, tapi terus terang aku cakap aku x berapa nak gemar sangat ajl ni. aku hanya tengok persembahan mojo dan dayang je sampai akhir. yang lain, maaflah...aku tak berapa minat. seriously aku terpegun tengok persembahan mojo. terpegun sungguh. rasa sebak masa CB muncul.. semua rasa ada. lagi-lagi dapat standing ovation tu. memang tak sangka edry buat kejutan macam tu dan tak sia-sia aku minat kru dari dulu lagi. hahhahahaa apakah kaitannya? ^^ dan aku tak buat cerita bukan-bukan yang mana aku rasa sebak dan air mata aku mengalir time mojo a.k.a caliph buskers ni menyanyi. Subhanallah. mereka semua sama macam kita...sempurna sifatnya, cuma mereka cacat penglihatan. mereka tiada nikmat penglihatan  bukanlah atas permintaan mereka, akan tetapi tentu ada hikmahnya dari ALLAH yang ESA. TAHNIAH mojo dan CALIPH BUSKERS.^^


gambar dari google ^^


Pagi tadi CB ada datang ERA FM dengarnya, tapikan aku dah start mengajar....nak dengar radio pun tak sompek. sabojeler..


chow





0 orang dok baca: