Sepuluh: Aku tak sabar dah ni


Lagi dua hari je ni...
sabarlah fei, x lama je lagi..
aku tengah sabarlah ni..kalau boleh hari ni nak juga aku pergi..

hehehehe...cewahhhh intro aku ntah hape hape ntah




aku nak bagitahu sikit je dan aku harap ianya akan terjadi kali ini. Insya Allah. lagi dua hari je hari jumaat nak sampai. aku tak sabar nak keluar dari malaysia ni. ahakssss. bukannya aku tak nak cerita, tapi aku takot tak jadi kali ni dan aku yang rasa sakit nanti.. jadi, biarlah rahsia dulu ye... tunggu aku balik baru aku hapdate ^^

aku nak pergi dengan kawan baik aku yang dah pindah jb bersama-sama dengan kawan aku yang ada kat bp skang ni. Moga semuanya selamat..

Insya Allah..kalau ianya terjadi dan benar-benar berlaku, aku akan hapdate gambar banyak-banyak ye dalam blog ni. amin

korang doakan hakak ye..


chow

**if u happy and u know it clap your hand**
Clap...clap...

(",) (**,)

0 orang dok baca: