Aku dan Retis^^



Assalammualaikum semua...

Dua hari aku tak membebel kat blog ni sebabnya dua tiga hari ni sibuk sikit balik kampung dan menenangkan fikiran yang serabut serabai ni. Alhamdulillah rasanya sekarang ni sudah tenang sedikit. Moga-moga.... insyaAllah..

So, Harini aku nak cerita pasai retis. hehehe..korang mesti tahu apa tu retis kan? ala...artislah...^^. yeappppppp aku jakun. Tak kisahlah kan sebab aku tak susahkan sesiapa pun.. aku cuma susahkan diri aku je. tapi, kalau dah minat...x rasa susahla. asal happy sudahaaa ^^. aku ni kalau boleh semua retis ke, semua yang glamer-glamer ke, pm ke, atlet ke, atau sesiapa saja yang aku minat memang aku nak terjah dan hamek gambar banyak-banyak.. hahahhaha tapi berpada-padalah kot.... Tapi, kalau kang gary, lagi aku sanggup. tahu ke sapa kang gary? sape peminat running man kompem tahu :))... hahahah tapi kalau kena bersesak-sesak, berebut-rebut macam fan meeting dieroang buat november lepas tu..2,3 kali jugaklah aku pikir :))

okay dah melalut.....berbalik pada tajuk kat atas tu....aku nak bagitahu yang aku jumpa retis.... hahahahhaha mula-mula tu aku tak perasan itu dia. tapi aku tengok sekali lagi sebab nak kompemkan...maka kompemlah itu FYNN JAMAL ^^. sangat sempoi berjubah hitam dan bertudung hitam. manis je... maka, aku ikutla dia dari belakang sebab nak amik gambar. kebetulan bateri hp aku kong. sama jugak ngan laki aku. aiseyyyyy x de can lah aku nak hamek gambar ni... nak dijadikan cerita, laki aku rupanya matikan hp dia..bukannya habis bateri. CETTT... maka, aku pun sempatlah kejar dia dr belakang. hahahaha alhamdulillah dia berhenti di booth menjual barangan cenderahati malaysia, dan aku sapa dia.....

"kak fynn, boleh bergambar?"....dia senyum dan......
"assalammualaikum, eh bolehhhhh jumlah"... 

Alahaiii aku yang malu sebab sangat tak sabar dan lupa nak bg salam. hahahah aku tak kisahlah apa orang nak kata pasal dia, yang penting aku minat arjuna beta. BEST lagu tu... dan masa tu juna takde sebab kak fynn nak g meeting... jadi juna x ikut...

so...itu je cerita aku dan retis ^^

p/s: korang msti dah biasa tengok retis kan? yup..aku xbiasa sbb aku hanya orang kampung... hehehheheheheheheh jadi, AAK korang nak kata apa? (",)............


chow



aku, faris dan kak fynn jamal
(masa ni kak fynn peluk aku dari belakang sebab nk bergambar sama (**,)



0 orang dok baca: