Aku Letak Cursor Kiut kat Blog ^^



Hai semua!

Sepanjang minggu ni aku asyik dok ngendap komputer je. Bukannya apa, mungkin sebab lagi 2 minggu lebih je nak naik sekolah..jadi aku downloadlah apa yang boleh di download di internet nih. terutama sekali dah tentunya RPT..DS..DSP dan lain-lainlah kan.Bukan tak nak guna yang lama,.. tahu-tahu ajelah...tiap tahun kan berubah. Kejap gitu..kejap gini.. so..layankan sahajalah ^^

Jadi, hasil yang aku dapat untuk hari ini dengan mengadap komputer je ialah..... hehehhee

cara-cara/ tutorial membuat cursor kat blog.

Korang tahu kan apa itu cursor kan? ni haaaa contoh yang ada kat ternet...



hahahahaaaha nampak sangat aku jakun kan? ^^.. sajeje nak mencantikkan blog ini dan juga nak nampak comel, maka aku gunalah cursor yang comel ni. korang nampak rabbit putih tu? heheheh...tu lah cursor aku dapat hasil dari aku belajar dari blog adik ni. Kreatif betol adik ni. murah hati pulak tu...terima kasih banyak ye adik... moga adik suksess selalu (",)

ok aku nak sambung dengan pakcik google nih..

chow


0 orang dok baca: