Cat dindingku ^^



Korang pernah dengar tentang warna momento?...haaaaaa pandai bagi siap yang tahu apa itu warna momento. ^^ bagi yang kurang pasti apa itu warna momento..meh aku bagitahu sikit. cewahhhh (",)

warna momento ni adalah cat momento keluaran nippon paint. cat momento ni cantikkkkk sangat macam wallpaper tapi nak buat kenalah ada skill kemahiran yang betol dan caranya yang betol. Aku sukaaaa sangat kaler cat momoneto ni. Konon-kononnya nak buat feature wall lah kan...

contoh cat momento tu adalah cenggini...ia ada 4 jenis kesemuanya.. ada elegant...ada sparkle... ada sparkle gold...ada sparkle silver.... dan coraknya lain-lain bila dah jadi nanti. harganya boleh tahan jugalah... uhuk uhuk uhuk... dalam 160++ 1 set.. adehhhh.. sabau je lor.. tong nya kecil aje.. 1 liter kalau tak silap. :P


Nanti kalau dah siap cat, hasilnya akan lebih kurang macam di bawah ni lah... 



Kalau korang nak tahu lebih lanjut pasal momento ni, korang boleh lah rujuk kat website nippon paint. NIPPON BEST

Aku dah pun pilih dan cat momento ni kat rumah baru aku. tapi,bukan pada setiap dinding aku buat dan cat momento ni. hanya pada satu dinding je aku buat. (bukan aku yang cat, laki aku ler). aku tak reti...hohohoho nak dijadikan cerita, kiteorang dah pun buat dan cat dinding yang nak dibuat momento tu. sangat tak sabar nak tengok hasilnyaaaa.. hahahahahhaha

jeng jeng jeng


aku tak tahulah nak cakap....jadi ke tak...pun x sure..tapi step nya memang dah ikut sebijik sebijik apa yang diarahkan. hahahahahhaha habissss....cam mana nih? adehhhhh 

chow

0 orang dok baca: