^^ Batuk dan Batuk lagi..

aku tak sihat...
aku batuk-batuk..
aku batuk yang menyakitkan...
sakit dada...
sakit kerongkong...
sakit tekak...
sakit hidung..
rasa nak demam pun ada...
aduyaii...




aku dah lama tak batuk-batuk, dah lama tak selsema, dan dah lama tak demam.. mungkin pasni kompem aku demam. dah telan banyak ubat batuk tapi masih juga macam ni. aku takot berjangkit kat firas plak nanti.. dan, kalau dia tido mesti carik aku.. camana nih? huhuhu..moga antibodi firas kuat...

aku rasa sangat tak sihat, petang tadi lepas pulang dari taklimat di ppd terus balik rumah dan masak-masak, basuh baju, jemur baju, main ngan firas, main ngn johnny.. aduhhh.. penat badan.. pastu GB suh plak taip surat tuk hantar ke ppd esok. aduhhhh... lagi...

hurm... sabar jelarr... moga-moga SKT aku cemerlang..hahaha ecehhhh....

3 orang dok baca:

faiez said...

risaukan kalu kita yg sakit.....

by.ya @ Traveller's Anatomy said...

Awak, awak take care tau!
Sian kat baby Firas if berjangkit nnt.

mrs.lazura said...

paiez...huhu kompem demam dah ni..huhu
b, tq dear..tp, dah kena dah..huhu cian firass..