^^ Movie Harry Potter Lasttttttt :)

aku suka tengok harry potter.. seyes...
dulu masa mula mula movie harry potter ni kuar tahun 2001, aku tgh study kat utm. hehehe.. aku tak tengok kat wayang, tapi aku tengok kat tb. yelarr...masa tu tak movie fan sangat.. budak tgh blajar..hoho poyo.. masa tu tengah cuti sem tak silap, balik umah tertengok citer ni kat tb.. terus tangkap cintan..

1. aku bermula dengan harry potter and the sorcerer's stone, 2001

2. sambung menyambung hingga ke harry potter and the chamber of secrets, 2002

3. terus ke harry potter and the prisoner of akzaban, 2004

4. Jatuh cintan lagi kat harry potter and the goblet of fire, 2005

5. aku tengok harry, hermonine dan ron membesar dalam movie yang seterusnya harry potter and the order of the pheonix, 2007

6. harry potter and the half blood-prince, 2009

7. dan finally harry potter and the deathly hallows, 2010-2011

Dan, malam semalam aku g tengok HARRY POTTER yang LAST :)..firas? cam biasa..main-main ngan mak tok larrrr...
citer yang last ni BESTTTTT..memandangkan aku ikut dari yang awal hingga yang akhir, maka aku memang suka citer ni..5bintang..hahahah yo yo o jer...
kalau ikutkan buku ceritanya, endingnya bukan 'macam tu'...tapi, dah namanya movie...hahahah
'macam tu?'...hihihi jeng jeng jeng...korang g tengok eh.. cuma yg tak bestnya kat episod sebelum ni yg dumbledoore mati kan...so, cm x besh.. hhihii...
dan prof snape tu sebenarnya yang hantar rusa tu ..opsssssss...hihii..:), yang lain korang g tgk sndiri wokeh....


budak 3 orang ni membesar dalam 1 cerita...


dari kecik, remaja dan hinggalah dewasa.... comeiiiii

SEKIAN :)) 


0 orang dok baca: