^^ Dan, Bila Dua Budak Comei Berjumpa....

Malam selasa baru ni aku pergi bawa firas jumpa sepupunya yang sebaya dengannya, anak abang long aku. umur dieorang ni sebaya, cuma si ziqri ni lahir lambat 2 minggu sahaja dari tarikh lahir firas. Ziqri!! Ziqri dah balik dari perak..yeay! abg ziqri, si zahin pun dah besar dn dah nmpak susut plak. aduhaiii cian anak buah aku tu. zahin makin hensem boi!, rambut makin panjang, tp tetap hensem.. hehe nnt aku upload gmbr zahin :)


Dan, bila dua sepupu ni berjumpa...hahaha macam-macam lagak gayanya...
mula-mula tu masing-masing tak nak bertegur sapa. hohoho..kenapa kah?
ziqri (berbaju belang2) : siapa sebelah aku ni? firas ke? hohoho botaq chin betol kepala dia.. dia xde rambut tengah plak tu? ish ish ish..kesiannya... :))
firas (berbaju biru) : hurmm..aku kat mana ni? sebelah aku ni ziqri ke? wow...dia ada rambut lah.. huhuhuh uisshhhh...wahh sedapnya dia kutuk aku? ni xleh jadik ni...

Ziqri: ishhh....sebok betollah firas ni..mengacau je larr, tepilah sana sikit. huh...rimas..rimas, jangan lah baring kat sini...xsuka arr..
firas: ewah...ewah.. eksen yer ko ziqri..arghh...peduli arr, aku nak baring sini gak. hahaha ada aku kesahh? heeeeeee

ziqri: eh eh...xdengar cakap aku yer...meh sini aku siku..wachaaaaa. hahaha tepi tepi! aku rimasss, jangan kacau aku..
firas: uwekkkkk...xnak!xnak! hahahhaa...aku nak dok sini juga.. hahahaha padan muka!!

Tak lama kemudian,

Firas!!! Ziqri!! Behave!! Jangan gado!
firas: alamak ibu kita dah menjerit lar ziqri..takotnya!takotnya!hohoho.... (ai ai ibu) sambil mengangkat tangan..
ziqri: a ah lar firas..takotnya...aku cabut dulu...
larikkkkk

hohohohohohohoho

p/s: dialog di atas adalah rekaan semata-mata.. xde kaitan dgn budak kecik nih. aku tgh bosan, saje menyakat. hahahahaaha

1 orang dok baca:

alongaishah said...

klu iman join sekali jadilah 3 orang butak...hehe...iman pon butak...dah cukur abis...tapi lambatnye nak lebat balik rambutnye...agaknye iman bebaya ziqri....