^^ Kami Ber'McD' :)

Petang tadi aku dan hubby serta firas pergi bercanda di mcD. nyum nyum..alhamdulillah, akhirnya dapat jugak kami ber'mcD' setelah sekian lama tidak.. hehe kiteorng ni jarang ber'mcD' disebabkan faktor kejauhan McD tu yang jauh dari rumah kiteornag nih. jadi, tadi ada peluang ke BP, kiteorang singgahlah ke McD BP :)

Aku makan ala carte Mc Chicken je.. hubby plak super deluxe.. hehe kot, lupalah namanya.. n si cinonet firas plak minum susu je okay. hehe..ni kali kedua kiteorng bawa firas keluar makan di luar :). yang pertama kali tu kiteorng bawa firas makan di pizza hut bukit pasir. hehe mmg gudboi lah firas nih. nasib ada carrier, so bolehlah dia dok diam dalam tu. tapi, tak lama pastu hubby tak larat dh nak guna carrier, so dia dukung jer. hehe :)

nak bawa stroller, rasanya nantilah. hehe sbb ibu ngan ayah iras ni konon-kononnya larat lagilah nak bawa firas ni..hehe so layannnnnnnnnzzz gambar-gambar di bawah yer.







hahaha korang jangan gelakkan rambut firas tau...hahah bakal profesor anak aku nih. amin :).. selepas cukur semasa dalam hari, rambutnya tumbuh camni lah..hihih apa orang kata? cukur bantal? hehe agaknyalah kot.. so, rasanya cam nak cukur je balik agar ia tumbuh sekata. hehe...so, nantikan gambar terbaru firas okeh? :))

selepas bercanda di McD, kiteorang decide nak ke K4 tuk membeli barangan dapur yang dah tinggal cinonet dalam esbok tuh. so, hubby nak belanja lebih jadi aku sambar lah apa-apa yang patut. hehe... yeay!

3 orang dok baca:

faiez said...

rambut irdiena lg lah skit nanee oitz...!!!!

atika said...

mmg cukur bantal tu nanee.. nnt2 tumbuh tu.

mrs.lazura said...

paiez: hahahaha samalah anak kita ya? tapi la ni, firas dh bootaq balik :)

ika: heheh tu arr, tp pas qiqah hr tu..nenek tu suh cukur balik..heheh so, kiteorg cukur ler.. :))