^^ School Holidays.. Yeay!

Yes!
YES!
Yes!
YES!
Yes!
YES!
Yes!
YES!
Yes!
YES!
Yes!
YES!
Yes!
YES!
YES!!!!!!!!!!!!!!!!!

pix ikhsan dr google :)

hahahahaha not Year End Sale okeh...it is School Holidays! YEZARRRRRRRRR..... hahaha at last, cuti sekolah untuk pertengahan tahun telah sampai. hehe..even 2 minggu pun, syukur sangat2 dapat cuti dan merehatkan minda setelah berhempas pulas memikir dan membebel di sekolah. haha anak murid aku pun malas dah nak dengar aku bebel, sebab mood dieorang skarang nih nak cuti ajek. :) ngeh ngeh ngeh..

so, apa plan korang cuti cuti nih? aku? hehehe.....aku tak g mana kot..dok melangut je kat rumah merehatkan diri dan mengemas apa yang patut lar. hehe tapi mungkin akan pergi makan di sweet chat lagi. YES! hahaha tu pun kalau lakiku nak, kalau tak..mimpilarrrrr..

kalau jadi g makan sweet chat, nampaknya ni destinasi pertama yang jauh buat firas lah. hahaha agak2 firas behave tak nanti? huhuhu....MIM NUN JIM ALIF tul anak aku sorang nih. hahah nasib ayahnya larat nak layan, kalau ibu? huh..ibu garang memanjang, kui kui kui... berpada-pada lah... :)

oklah korang, SELAMAT BERCUTI YA. even 2minggu pun, manfaatkan masa yang ada tu bersama kleuarga tercinta.. berhati-hati di mana jua anda berada...ecehhhhhhh (",)

2 orang dok baca:

faiez said...

part ni mmg besh jd cikgu kan

FeiZura said...

ha ah..hahaha blh cuti lama-lama...tp nk g mana pun xtahu. hahahah