^^ Hari Ibu?...Surpriseeeeeeee!!..

Tak lama lagi hari ibu akan menjelma, atau lebih senang kata hari ibu tahun ni jatuh pada 
8 haribulan mei 2011 iaitu pada minggu depan, minggu kedua bulan mei. Tarikh hari ibu ni tak tetap dan berubah-ubah tiap tahun dan juga berbeza-beza ikut sesebuah negara tu. jadi, korang kenalah simpan duit banyak sikit sebab nak bagi hadiah special sikit tuk ibu kita. Besar pengorbanan ibu dan ayah kita tuk besarkan kita ni tau. huhu. aku ni bila sebutje pasal mak ayah aku, mesti sebak. huhu..tak terbalas aku jasa dieorang nih. hurm..so kawan-kawan sekalian, simpan duit banyak2 yer jangan tak simpan, bagi hadiah okeh, jangan tak bagi..wokehh :).. aku ingat nak bagi hadiah tix naik belon tuk dieorang pi wat umrah.. hohoho.. amin..insyallah satu hari nanti..amin :)


Bercakap tentang hari ibu ni, hahaha memang tak sangka yang aku akan sambut hari ibu pada tahun ni. aduhhhh speechless you know... :) terharu pun ada. sungguh! aku dah menjadi seorang ibu. ibu kepada anak lelaki aku muhammad firas bin muhamad fauzi. 


last year aku pun turut meraikan hari ibu ni, aku meraikan hari ibu special tuk mak aku. hehe.. 
makkkkk! den sayang omak sangat!
last year, aku buat surprise tuk mak aku. hehe.. alar, surprise gitu-gitu jek. tp sangat bermakna buat aku dan mak aku. :) aku surprisekan mak aku dengan cupcakes yang comel lote tu. alar yang kecil kiut miut tu. aku tempah khas dari satu blog cupcakes yang glamer dengan pelbagai deco kek nya itu di area bp nih. kakak ni siap boleh delivery lagi. kakak nih sndiri yg pi hantar kat opis mak aku. mak aku terkejuttt..hehe sayang mak! 


memang kreatif sungguhlah kakak nih. :).. tambahan lagi sempena hari ibu minggu depan nih, kakak ni wat pakej yang special tuk sambut hari ibu nih. last year, kakak ni wat deco camnih tuk cupcakes mak aku. hehe..



tahun ni aku nak wat sendirilah kek tuk mak aku. hahaha...jeng jeng jeng.. kek apa? hahaha kalau jadiklah kek tu, aku uploadlah dalam blog ni.. tapi........ kalau tak jadiklah kek aku tu, aku tak uploadlah kat sini. muahahaha..abaikan yer :)

Moga-moga hubby ku tahulah bila tarikh hari ibu tu yer. hehe mana tahu dapat special present dari dia kan? hehehehe moga-moga :)

0 orang dok baca: