^^ Selamat Hari Guru 2011

16 Mei 2011..

Selamat Hari Guru pada semua warga pendidik, tidak kira di mana jua anda berada. :) Walau dah lewat satu hari, aku tetap nak wish happy teachers day gak pada diri aku sendiri, pada ayahnda ku tn.hj.hassan, pada makcikku pn.zalilah, pada sepupu-sepapatku, pada rakan-rakan seangkatanku di sktgs, pada rakan-rakan seperjuangan dari IPRM.. rindu korang sangat.. pada rakan blogger ku cikgu atehalong, dan juga pada insan-insan yang bergelar guru. tidak kira guru, tutor, pengajar, pensyarah..hatta sesiapapun...

SELAMAT HARI GURU 2011


oh ye, semalam pm dan tpm telah mengumumkan satu perubahan yang besar untuk warga pendidik.. minggu lepas aku ada baca paper, yang mana pelarasan akan dilakukan. dan, sekarang baru aku paham apakah pelarasan itu. hahahahaha...pelarasan untuk warga-warga pendidik yang 'otai'. TAHNIAH! anda memang berhak, hehehe.. bagi kami yang masih baru dalam dunia pendidikan ni, pesanan aku... SABARJELAH... :)

esok 18mei, sekolahku akan mengadakan sambutan hari guru. hehe..last monday takleh nak buat sbb gb xde..ada audit kt muorrrr...so, aku tak sabar nak tunggu esok.... hehe :)


0 orang dok baca: