^^ Kene Enjek Lagi...:P

Semalam firas kene enjek 3 bulan. syukur alhamdulillah semuanya ok :).. bulan depan tak payah enjek dah. rehat jap yoooo..sian aku tgk firas kene enjek..meraungggggg bagai, tapi jap je. pastu dah ok sebab kene pujuk ngn ayah. hahaha..ibu tukang pegang kaki firas, ayah plak tukang pujuk..yeay!

jap je anak aku nih dah 3 bulan..syukur..mmg tak sangka aku dah ada anak. jadual memang bertukar dah wehh.. takleh nak rehat sangat.. sementara nak tunggu dia membesar kan? :)
anak ke dua? bila?  heehehe.. bila aku betol2 dah bersedia..ecehhhh..tunggu firas besar dululah..hahahaha (xsedarke umur ko tu dah berapa?) :))..

sedang menunggu giliran untuk di enjek. :)


sibuk nak melepaskan diri dari pelukan ayah..heeeeeee ayah dh geram

mak aku ngn mak mertua aku kata muka firas cam aku, cuma tang mata firas je ikut mata ayah. hehe.. akhirnyaaaaaaaa ada gak rupa firas ni ikut aku. hahaha boleh gitu? aku tak kesahlah ikut sapepun firas ni, asalkan anak aku sihat membesar dengan baik.....aku sangat bersyukur.

amin :)

p/s: jumaat ni ibu kene duty kat skool, harap firas behave dengan ayah..hehehe malas haku nak hantar pengasuh.. biarlah bz cmana pun, aku nk jg anak aku sendiri time coti2 nih :)

0 orang dok baca: