^^ Nak Jugak....

Cer korang tengok si kecik firas nih, ayahnya tengah drive..dia pun nak jugak konon-konon sibuk tolong drive kan biar cepat sampai gaknya..:) ish ish ish dak kecik ni, xboleh dok diam..(",).. tengok perkembangan anak membesar ni, seronok rasanya..memang seronok..tak tahu cam mana nak gambarkan, dengan perangainya yang suka goceh a.k.a borak, kuat nangis a.k.a nyanyi, suka senyum dan ketawa.. buat hati nih terrhibur sangat.. :) balik sekolah, perkara pertama yang terlintas adalah rasa sangat tidak sabar nak jumpa anak dan bermain dengan dia.. syukur atas kurniaan dari yg ESA..ALHAMDULILLAH..



20 june yg lalu, genap umur firas 4 bulan. aku rasa kejapje dh 4bulan si kecik firas nih..tak lama kang 14bulan plak :) sekarang ni firas dah pandai tiarap dan nak maju ke depan.. masa mula-mula nk tiarap tu, agaknya dia terkejut gaknya.. ternangis pulak, hihihi..tapi, sekarangng nih firas dah tak nangis dah.. menjerit je adalah. hohoho

abaikan gambar blurr ya sbb firas xmo dok diam :)

rasa sangat teruja nak tunggu ketibaan bulan 10 nih...cewahhhh, nak bawa firas makan hangin. hihih (sebenarnya ibunya yg tak sabar nak jenjalan)..hihihi..sejak firas lahir ni dah lama tak berjalan jauh. dulu, kalau bulan cuti sekolah datang memang KL la jadi destinasi utama.. cepatlah wahai bulan O to the K to the T to the O to the B to the E to the R =..OKTOBER!.. ngeh..ngeh..ngeh..

erm..jkt/bng ada open lg buln 11 dan bln 2 tahun dpn..tp harga tak mcm yg lepas..huhuhu mahai sket..
cmne?



blurrrrr

2 orang dok baca:

nane n kerry said...

bln 10 nk g mana? jap lg firas dh leh merangkak, berjalan dn berlari...mak dia pun dh xterkejar...

mrs.lazura said...

hihihii...nk naik eroplane lah nane..:)..skrg klu pkaikn pampers pun xreti dok diam...golek2..:)