^^ Tekalah.. :)

Post aku hari ini bertajuk tekalah.....hehehe teka apa?

kita main teka-teka ya hari ini.. kelmarinkan, aku bukalah facebuk aku, pastu adala sowang kawan lama ni tagged aku kat gambar lama ni. hahaha ni gambar masa tadika dolu-dolu nih. aku pun dah tak hengat kat mana hardcopy gambar ni aku letak ntah. hahaha.. kelakau lah plak tengok gambar ni..zaman aku kecik-kecik yg comot lagi tomot tomot :P


abaikan gambar yang ada petak tu ya?

yang berpetak tu kawan aku ni lah yang dok upload gambar ni masa tadika dolu-dolu.. hahahah..kalau korang tgk betul2, msti sekali teka korang dapat tahu dah aku yang mana.. ahaahaha sebabnya aku dolu2 bam-bam... :))

hehehe.....aku yg bam-bam dolu, kini dan selamanya.....arrrrrghhhhhhh :(


4 orang dok baca:

faiez said...

I rasa..U di barisan plg atas ke2 dr kanan atau yg dpn gambar petak sebelah kira....

mrs.lazura said...

TETTT!! salah lah paiez..hahaha kalau ko tgk tol2.. barisan kedua...aku kat situ..muka ku lebarrrrssss..hahah gemoksss

nane n kerry said...

yg mana nanee..yg ke 3 dari kiri ke?

mrs.lazura said...

pandaiii naneeeeeeee! aku yg gemokksss..hohhoho