^^ Topi Biru.....Crochet

Salam 1 MALAYSIA!
cewah...semangat tu..:P

Aku ada sorang kawan, pada suatu hari dia telah suggest kan kat aku cer try pakaikan firas topi crochet nih, mesti comel lote..heehe.. maka, dengan rasa teruja dan tidak sabarnya aku pun view lah blog kakak yang rajin mengait topi crochet ni. :)

Pheeeeewitttttt!! a ah lar....comel-comel belako topi crochet yang dia buat ni.. alahaiiii so sweeettt. ada masa dia wat crochet kan? bagusnya... (dalam hati, nape lah aku tak belajar sendiri dolu2, kan dah rugi..huhuh :P) sekarang ni aku nak menyesal pun dah tak guna yer. huhuhuhuuhuuu uishh...

Pas dah view gambar-gambar topi crochet kat blog kakak ni kan, aku pun emai lah kat kakak ni tuk buat order tuk firas style ala-ala topi bob marley giteww.. :) korang kenal ke bob marley? ni haa dia...



pic dari google image 


Bob Marley ni seorang penyanyi, seorang penulis lagu dan pemuzik yang berasal dari negara Jamaica. Dia juga penyanyi utama kumpulan Bob Marley & The Wailers. Bob Marley dikenali sebagai penghibur muzik rege paling terkenal di dunia..


Oppppssss..aku melalut sudah, ok ok berbalik kepada topi crochet yang aku tempah kat kakak tu...dan ini hasilnya.. tadaaaaaaaa


firas dan topi crochet nya :)

Firas sangat suka topi nih, kalau boleh dia tak mahu bukak..nak tidor pun pakai topi nih, hahaha (melampaulah tu, ibu dia ni ha yang lelebih plak)..hehehe...cuma kaler je aku mintak tukar kaler blue..biasalah baby boi, hehehe memang sesuai dengan blueeeeeee..i loikeeeeee. thanks mamaleesya... :) 


p/s: kelmarin pergi careefour, dan ada yang menegur..comellah baby ni pakai topi crochet..beli kat mana? hehehe....


Pasni nak order lagilah..hehehe...:) boleh kak?? 



2 orang dok baca:

lia said...

nanee, thanks for this entry..:D..comelnyer firas pakai topi!rasa nk cubit2 je pipi tembam tu..hehe..
terima kasih daun keladi nanee....boleh je kalau nak tempah lagi..:)

faiez said...

umur skrg bg je pakai semua..dh pandai kang..ape pun xnk...