^^ Dah Tak Kempunan Dah..

Hehehehe..alhamdulillah dah tak kempunan dah. siapa? hahaha siapa lagi, hubby aku lar. kan sebelum ini aku ada post entry yang hubby aku kempunan nak makan donut kfc tu kan? jadi, tadi akhirnya dapatlah kami menikmati kenikmatan donut kfc yang comel lote tu. 


^^
aku hengatkan besar gedabak, rupa-rupanya kecik comel lote jek donut fish tu. tapi, dah memang faveret hubby suka makan ikan..jadi, donut fish yang comel lote tu pun dia kata sedap. hahaha..heran..heran..pelik..pelik.. hubby...ooo hubby..:P biarlah, pada aku donut comel lote tu rasanya biasa-biasa jek. ikan dori lar, alarrrrr yang nemo tu.. ikan tu lar. hahaha hubby yang cakaplah, aku tak kesahlar..aku telan jek. :)


^^
Pastu, hubby cakap yang dia ingin sangat nak makan jemput-jemput gula durian. alahaiii..nnt aku cek kat fridge tu ada ke dak lagi gula durian tu. macam-macam plak hubby ni, aku yang preggie, hubby plak yang idam itu ini. :P di saat-saat akhir kehamilan plak tu. hehehe..dulu tidaklah pulak macam nih. Takpelar, ikutkan aje lar ye hubby oitt :)


^^
#pix credit to google

Inilah donut fish tu..kalau beli secara ala-carte dalam rm 4.95, tu tak masuk cukai lagi. kalau beli yang combo fish tu dalam rm11.00 dapat ayam, air lagi. hahaha baik beli combo jek. aku rasalah kan, perasaan makan donut nih biasa-biasa je kot.. ayamnya lagi sodaplah..nak-nak lagi yang spicy. muahahahaha....

^^
Pasni nak pegi check dalam fridge, ada ke dak lagi gula durian tuh. hohohoho.. hubby ooo hubby..mengidam plak ler.. :P


0 orang dok baca: