^^ Nge'date' dengan Gynae

Minggu depan ni aku ada date ngan gynae a.k.a Dr.Lau. Dah lama tak tengok perkembangan bb since awal bulan yang lepas. So, kali ni, nak tengok perkembangan bb in my tummy. Moga-moga bb sihat dan semuanya ok :) dah lama ibu tak pi check bb ngn doc kan? hehe..doc nak g raya cina lama-lama lar sayang. sayang bertahan okeh? insyaALLAH semuanya ok. 


^^
Aku ingat lagi masa pertama kali appointment dengan dr.lau ni. dia sangat peramah, sangat berilmu, sangat tenang, dan sangat-sangat berpengalaman okeh. lagi satu, bila bab menerangkan (consultation) memang sangat banyak dan cakapnya laju sungguh. aku kene peka dan nasib baik aku ni tak pekak. hahaha. hubby pun cakap, doc ni sangat lagu bila bercakap. terpegun seketika. kuikuikui..



^^
Sehari sebelum jumpa gynea nanti, hari sukan sekolah akan dibuat. Bestnya!..tak sabar nak main game especially game terbuka untuk guru-guru plus ibu bapa :) hahaha.. last year tak menang apa-apa, hanya menang cabutan bertuah. moga tahun ni dapatlah menang, walau satu kategori dan walau tempat ke-3 pun. hahaha.. (bunyik mcm desperado kan?) kuikuikui...tidaklar, aku saja nak happy-happy sebelum tiba saatnya itu. :)


0 orang dok baca: