^^ Menu Pagi Plus Tengahari Jadila Brunch :)

Aku baru lepas basuh kain dan masak-masak. Penatnya di kala-kala keadaan diri yang sedang sarat nih, tapi mata ni memang tak boleh tengok rumah bersepah dan berserabut. Nanti mata aku jadi bulat secara automatiknya.! Dahlar mata ni memang bulat, semakin dibulatkan maka akan bertambah bulatlah jadinya. Jadi, janganlah buat aku bermata bulat secara automatik! :P muahahahaha. (tapi, nanti ada baby kompem rumah jadi serabut juga kan? hehehe.. xpelar, baby punya pasal..aku pasrah..cewaahhh)


^^
Sambil membasuh kain, sambil memasak. Tak boleh buat satu-satu karang semua benda jadi lambat dan tak kena. Aku masak sarapan a.k.a makan tengahari sekalila harini sebab lepas solat jumaat nanti, hubby ajak ke rumah kawan dia. ada majlis aqiqah katanya. Jadi, ikutjela..So, makanan brunch ku simple se'simple- simple'nya...(rosak bahasa!)..jeng jeng jeng..


Mee goreng mamak! :P


Hahahaha mee goreng mamak yang ntah hape-hape :P

^^
Aku suka makan mee, hubby pun suka makan mee especially mee gemok! (bak kata aku). hehe..semalam masak mee kurus, hubby makan sikit je. Dia kurang gemar..xpelar, sebab aku yang perhabiskan. :) 

^^
Selamat Makan Tengah Hari ya.. Nyum nyum.. :)

2 orang dok baca:

alongaishah said...

aku sudah takut dengan makanan mamak lately...haha....sedap tak hengat they all letak kas kas....

mrs.lazura said...

betol tu long. sebab tu aku masak sendiri. hahaha takjadi pun xpe, asal ada rupa. muahahaha last makan mamak, roti boom! nyaman :)