^^ Si Kecik Yang Obses

Tiba-tiba sangat rindu pada si kecik nih. heeeeeee sangat geram tau dengan budak kecik nih. saje nak cerita pasal budak kecik nih. si kecik ni lah anak buah aku yang berumur 2 tahun sudahhh.. hehehe si kecik zahin. :) rindu sangat budak kecik nih. si kecik ni sangat obses dengan bola. tak kira bola itu kecik, mahupun besar pasti si kecik ini akan mengejar. hehehe ^^ 


Si Kecik Zahin Yang Obses Bola
^^
Si kecik ni suka betul dengan bola, especially bola sepak. gud zahin! tapi, kene pandai tackle budak kecik nih. cik nen! cik nen! panggilan nama tu lah yang si kecik ni panggil aku. kalau ada mud, cik nen lah.. kalau kureng mud, nen aje. hehe..aku tak kisah pun sbb si kecik ni pandai amik hati. 


^^
nak tackle budak kecik nih senang je, umpan dia dengan game fish di pc ataupun upin dan ipin di youtube, pasti dia akan melepek dengan kita. pernah tiba-tiba dia 'ngendeng' kat atoknya yang sedang khusyuk baca surat khabar online di internet. Tiba-tiba je si kecik ni datang dekat ngan atok sambil cakap..


atok, atok watpe.. nak fish!fish! upin! upin! 
^^
hahaha atoknya kene lah layan si kecik pengarang jantung nih. 
tak lama lagi si kecik ni dah tak leh jadi baby lagi dan bakal menjadi abang long sbb kakak iparku juga sedang berbadan dua.. hohoho pastinya si kecik ni akan ikut balik berpantang kakak iparku di utara. huhuhu rindu plak ler aku kat si kecik ni nanti. Tapi, tak mengapa sebab tidak lama lagi bb akan lahir. insyaALLAH :). bb lah pengarang jantung hati ibu. 


SAYANG BB! :)

0 orang dok baca: