^^ Risaunya!!!!!!!

Dari malam tadi aku dah mula risau. risau yang tak ada penyelesaiannya hingga aku sedar-sedar dah tetido atas katil. ngeh ngeh ngeh.. aku risau sebab baby dalam perut tak aktip menendang dan menyenggol macam selalu. malam tadi bb diam jek.. sampai lah ke pagi ni, masih juga diam. aku dah risau dahhhhhh...nak g klinik lah camneh.... aku bagitahu hubby, dan jawapan dia..


^^

rilex, rilex...baby tido tu..sejuk sebab hujan tu. positif k, positif k..

^^

hurmmm....
oklah, aku dgr ckp hubby aku. aku buat kerja cam biasa, membasuh kain, memasak sarapan dan lauk lunch sekali, menjemur kain, menyapu sampah...tapi bb still tak gerak-gerak aktip gak. aduh, hati ibu manalah yang tak risau bila bb tak gerak aktip cam selalu..


^^
Lepasje aku settle kerja-kerja, aku makan dan minumlah air panas.. hehe lepasje minum milo panas, bb mengeliat dgn aktipnya. ALHAMDULILLAH.. syukur sangat-sangat bb dah aktip semula. hahaha apalah ibu nih. bb lapo lar... cet! ibu khusyuk wat kerja dan xrasa lapor sbb tu lah xmamam. :P


^^
Sebelum ni kalau bb kurang gerak, aku mnum air sejuk. hehe sbb misi penah bgthu, if bb xgerak minum air yang btol2 sejuk. bila aku mnum, xde gerakan pun? hehe..lain org, lain caranya.. Dan, syukur bb ku dah gerak aktip semula. :)
hahaha..




#Pix ikhsan google image :)


DAN..aku je yang terlebih risau.....ngeh ngeh ngeh

1 orang dok baca:

FeiZura said...

risaunya hanya tuhan yang tahu..ngeh ngeh ngeh