^^ McD Yang Mengasyikkan

Aku ni bukan jenis yang nak makan fastfood sangat, tapi kalau dah ada depan mata aku bedal je lar. :) Yelar..rezeki janganlah ditolak-tolak, dah ada depan mata..makan je lar kan? tak gitu? :P Jadi, malam semalam aku dan hubby telah berjaya membedal McD yang selama ini diidamkan oleh hubby. ecehhh.. kalau tak silap aku, last aku makan McD adalah sewaktu cuti sekolah yang lepas iaitu bulan 12 yang lalu. Tempatnya di JJ Bukit Indah, JB yang mana telah dibelanja oleh kawan baikku Puteri a.k.a Put-Put :) hahaha. Put-Put ni mengajar di Sabah, jadi orang-orang Sabah kan kaya bah....so, aku ngn hubby berjaya menge'pau' put-put nih. (jahat x?) hahaha..no prob lar, put-put ni sporting.. Sayang Put!


^^
Kali terakhir yang aku makan masa tu burger prosperity beef. Nyaman bah..sedap, pedas pun marvellous.. Tapi, malam tadi tekak tak lalu nak makan prosperity sebab tekak ni ingin makan chicken McDuluxe. Sedap jugak..tapi sayangnya, SHAKER tuk fries dah tak dikeluarkan lagi. hampanya rasa hati. tp, dah ter'order' kan? so, layan jek. Hubby plak makan double prosperity. muahahaha..dia rasa dia tahan pedas, hahaha hamek! last-last hubby tak habis makan, sebab kepedasan dan kekenyangan yang amat. :)


^^
Hubby tak sabar nak makan, dia dah 'ngap' dulu.. :P


Ni lar burger yang hubby makan, sebelah je habis..lagi satu tak larat dah :P


^^
Malam tadi nak makan nasi ayam, tapi nasi ayam tu laku betol. jam 9lebih dah habis. hohohoho dahsyat tol orang-orang bp nieh. :P Aku ajak hubby ke McD, ramainya orang bukan main ehhh.. mcm pasar borong!. tempat pun agak full.. ingat nak je drive thru, tapi aku nak makan kat situ jugak. so, hubby layankan jek. hehehe


Sabau ye yang... :P

1 orang dok baca:

FeiZura said...

kan best kalau kat bp nih ada nando's. :( xde plak kat sini. huhuhuhu