^^ Esok Dah Naik Sekolah Balik....

Hohohohohohohoho esok dah mula sekolah dah, rasanya cuti seminggu ni tak cukup plak. :P Pejam celik, celik pejam..dah seminggu dah cuti rupanya, eh bukan seminggu lar tapi dah 9 hari cuti. aduhhh.. tak puas lorrr.. :) hehe tapi tak mengapalah, tak lama lagi bakal bercuti panjang. insyaALLAH dipermudahkan semuanya. :)


^^ 
Hari ini sangat bohsan! :( tak buat apa-apa pun hanya membuat kerja-kerja rutin seperti biasalah memasak, membasuh, mencuci, menidurkan diri semula, menggosok baju-baju kerja dan menonton tb. haisshhhhhh! hurmmm takpelah, sebab esok dah naik sekolah, jadi kenalah menyiapkan diri tuk kerja-kerja di sekolah pula. 


^^
La ni, hubby dok pi main badminton kat dewan cina sana. So, bertambahlah lagi kebosanan aku. tb lah menjadi peneman di kala ini. Star Movies, the Princess and The Frog. first time tengok cerita nih.. dengarnya kurang mendapat sambutan, so sebab tu lah aku nak tengok cerita nih. mana lebih dan kurangnya :)


#pix credit to google.com

#Pic credit to google.com
^^
Sambil menyelam, minum air. jadi, sambil aku tengok cerita cartoon nih sambil aku ber'blog' :) sebab cerita nih banyak nyanyi-nyanyi mcm cerita rapunzel :P
takpelar, layankan jerrr...


1 orang dok baca:

mrs.lazura said...

ok cerita tu dah habih dah. sedih bab raymond mati, tp dpt bersama2 ngn evangeline, kononnya. hehe.. cuma, buaya tu xleh jd manusia lah. hahaha nasib baik katak tu blh jd manusia smula, so dapatlah bukak tiana's palace :)